Subiekt 123 - 12 miesięcy
Subiekt 123 to popularne oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem, które zostało stworzone specjalnie dla małych i średnich firm. Oferuje ono szeroki zakres funkcji i modułów, które umożliwiają kompleksowe zarządzanie różnymi aspektami działalności biznesowej.
Moduł sprzedażowy Subiekta123 umożliwia tworzenie ofert, zamówień, faktur oraz innych dokumentów związanych z procesem sprzedaży. Można w nim również monitorować status zamówień, zarządzać danymi klientów oraz śledzić historię transakcji. Moduł magazynowy Subiekta123 umożliwia zarządzanie stanami magazynowymi, kontrolę przyjęć i wydań towarów oraz monitorowanie dostępności produktów. Pozwala na tworzenie raportów magazynowych i zapewnia efektywne zarządzanie zapasami.
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
Najważniejsze możliwości Subiekta 123:
- obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
- dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
- prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
- kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
- zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
- połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
- obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
- fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
- dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
- terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
- szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.